« Atgal
2004 sausio 01 d. 2004 m. Olimpinis azartas - įmonių šventėse
Įžiebus olimpinę ugnį Atėnuose, jau kitą dieną sportinės aistros virė Nemenčinės poilsiavietėje „Gėlos užuovėja“ - UAB „Coca-Cola HBC Lietuva“ darbuotojų komandos, vis užmesdamos akį, kaip Graikijos sostinėje sekasi Lietuvos sportininkams, rungėsi dėl „olimpinių" medalių tradicinėje bendrovės šventėje. Tačiau, priešingai nei Olimpiadoje, apdovanoti buvo ne geriausieji, o... prasčiausius rezultatus parodę dalyviai.
Olimpiada atvirkščiai
Anot Kristinos Klein, šventę organizavusios UAB „Gera pramoga" projektų vadovės, renginius užsakančios įmonės pageidauja įdomesnės režisūros.
„Coca-Cola HBC" (CC) yra viena iš Olimpiados rėmėjų, todėl šįkart buvo pasiūlyta būtent tokia įmonės kasmetinės šventės tema, - sako p. Klein. - Tačiau, kad būtų įdomiau, nusprendėme, jog šios žaidynės bus ne tradicinės, o atvirkštinės."
Šiųmetėje CC šventėje dalyvavo apie 300 bendrovės darbuotojų iš Alytaus, Klaipėdos, Kauno, Panevėžio bei sostinės. Atvykusieji į poilsiavietę buvo „pažymėti" įvairių spalvų juostelėmis, o vėliau pagal spalvas suskirstyti į komandas. Dalyviai išbandė kone visas tradicines Olimpinių žaidynių sporto rūšis, tačiau rungtynes paįvairino neįprastos kliūtys. Pavyzdžiui, futbolą žaidė poromis, sulipę į vienas gigantiškas kelnes. Krepšininkai kamuolį varė sėdėdami prekėms skirtuose vežimėliuose, kuriuos po aikštelę stumdė jų kolegos. Ant šaškių lentų žaidėjai kirto „Coca-Colos" kamštelius.
Šaudymo varžybose šautuvus pakeitė vaikiškos timpos ir akmenukai, o taikiniais tapo ant specialios pakylos sustatytos molinės puodynės.
VŽ pastebėjo, jog šaudymu labiausiai susižavėjo šventėje dalyvavę darbuotojų vaikai. Nenuostabu, jog stiprioji lytis neatsispyrė sunkumų kilnojimo varžyboms: vyrams teko kilnoti alaus statinę.
Rengėjai sako, jog jų tikslas buvo sukurti intriguojamą atmosferą - savotiškai apgauti šventės dalyvius.
Olimpiada atvirkščiai
Anot Kristinos Klein, šventę organizavusios UAB „Gera pramoga" projektų vadovės, renginius užsakančios įmonės pageidauja įdomesnės režisūros.
„Coca-Cola HBC" (CC) yra viena iš Olimpiados rėmėjų, todėl šįkart buvo pasiūlyta būtent tokia įmonės kasmetinės šventės tema, - sako p. Klein. - Tačiau, kad būtų įdomiau, nusprendėme, jog šios žaidynės bus ne tradicinės, o atvirkštinės."
Šiųmetėje CC šventėje dalyvavo apie 300 bendrovės darbuotojų iš Alytaus, Klaipėdos, Kauno, Panevėžio bei sostinės. Atvykusieji į poilsiavietę buvo „pažymėti" įvairių spalvų juostelėmis, o vėliau pagal spalvas suskirstyti į komandas. Dalyviai išbandė kone visas tradicines Olimpinių žaidynių sporto rūšis, tačiau rungtynes paįvairino neįprastos kliūtys. Pavyzdžiui, futbolą žaidė poromis, sulipę į vienas gigantiškas kelnes. Krepšininkai kamuolį varė sėdėdami prekėms skirtuose vežimėliuose, kuriuos po aikštelę stumdė jų kolegos. Ant šaškių lentų žaidėjai kirto „Coca-Colos" kamštelius.
Šaudymo varžybose šautuvus pakeitė vaikiškos timpos ir akmenukai, o taikiniais tapo ant specialios pakylos sustatytos molinės puodynės.
VŽ pastebėjo, jog šaudymu labiausiai susižavėjo šventėje dalyvavę darbuotojų vaikai. Nenuostabu, jog stiprioji lytis neatsispyrė sunkumų kilnojimo varžyboms: vyrams teko kilnoti alaus statinę.
Rengėjai sako, jog jų tikslas buvo sukurti intriguojamą atmosferą - savotiškai apgauti šventės dalyvius.
„Kiekvienas rungties laimėtojas gaudavo po firminių dangtelių vėrinį: surinkusieji daugiausia tikėjosi nuskinsią visus laurus. Tačiau Olimpinių žaidynių aukso medalių kopijomis apdovanojome tuos, kurie pralaimėjo", - šypsosi p. Klein. Kad tikrieji nugalėtojai nesijaustų labai nuskriausti, jiems įteikti diplomai ir paguodos prizai.
Komandos jausmas
CC kasmetes vasaros šventes, kaip ir daugelis bendrovių, rengia norėdama paskatinti ir suburti savo darbuotojus.
„Tokie renginiai ypač svarbūs įmonėms, turinčioms padalinius įvairiuose miestuose: bendrose šventėse darbuotojai gali geriau pažinti vieni kitus",– naudą mato Raimondas Made (Raimond Made), „Coca-Cola HBC" atstovas spaudai Baltijos šalims.
VŽ jau skelbė, jog pasireklamuoti ir surengti olimpinę šventę savo darbuotojams nutarė ir lošimo namų tinklą „Olympic Casino" valdanti bendrovė.
Atėnų olimpinių žaidynių atidarymo dieną lošimo namų darbuotojai surengė bėgimą Vilniaus gatvėmis. Šešių kilometrų trasa buvo sudaryta taip, jog bėgikai aplankė visus keturis sostinėje veikiančius bendrovės kazino.
Bėgikai finišavo prie Baltojo tilto, didžiausių „Olympic Casino" lošimo namų pašonėje. Pievelėje prie Neries surengta apdovanojimų ceremonija ir šventinis piknikas, kuriame savo darbuotojus aptarnavo padavėjais tapę bendrovės vadovai.
Komandos jausmas
CC kasmetes vasaros šventes, kaip ir daugelis bendrovių, rengia norėdama paskatinti ir suburti savo darbuotojus.
„Tokie renginiai ypač svarbūs įmonėms, turinčioms padalinius įvairiuose miestuose: bendrose šventėse darbuotojai gali geriau pažinti vieni kitus",– naudą mato Raimondas Made (Raimond Made), „Coca-Cola HBC" atstovas spaudai Baltijos šalims.
VŽ jau skelbė, jog pasireklamuoti ir surengti olimpinę šventę savo darbuotojams nutarė ir lošimo namų tinklą „Olympic Casino" valdanti bendrovė.
Atėnų olimpinių žaidynių atidarymo dieną lošimo namų darbuotojai surengė bėgimą Vilniaus gatvėmis. Šešių kilometrų trasa buvo sudaryta taip, jog bėgikai aplankė visus keturis sostinėje veikiančius bendrovės kazino.
Bėgikai finišavo prie Baltojo tilto, didžiausių „Olympic Casino" lošimo namų pašonėje. Pievelėje prie Neries surengta apdovanojimų ceremonija ir šventinis piknikas, kuriame savo darbuotojus aptarnavo padavėjais tapę bendrovės vadovai.
Šaltinis:
„Verslo Žinios”, Nr. 159 (2004 m.)
Agnė Žukauskaitė