« Atgal
2016 liepos 26 d. Interviu su bosu
Ką manote apie vakarėlių planuotojo specialybę?
Manau, kad esame iš šio termino seniai “išlipę” ir nuėję toli toli. Surengti stilingą, visiems įsimenantį, netikėtą (būtent tokį vakarėlį kurio reikia jums, o svečiai nesitiki) mes galime visada, o taip pat daug daugiau: suorganizuoti šventę tūkstančiams; pažymėti žinomo pasaulinio prekių ženklo atėjimą; atidaryti naują prekybos, sporto, logistikos centrą; pristatyti naują kolekciją...
Kas darbe jums labiausiai patinka?
Derinti nesuderinamus dalykus ir žiūrėti kas iš to išeis. “Geros pramogos” komandoje dirba labai skirtingos asmenybės. Man patinka matyti kaip maišosi skirtingos idėjos ir kaip kiekvienas į projektą įneša kažką savo. Mano tikslas – leisti atsiskleisti kiekvienam.
Kam kopijuoti, kai savo komandoje toks didžiulis potencialas! Belieka jį įdarbinti.
Koks įsimintiniausias jūsų projektas?
Nors esame suorganizavę tūkstančius puikių renginių, svarbiausias man yra tas, – kuris vyksta DABAR. Nesvarbu didelis tai ar mažas projektas.
Man patiko kaip mes pirmieji Lietuvoje pasiūlėme kompanijai Nokia Night shopping idėją, pirmieji Lietuvoje “Lietuvos draudimo” šventės metu pastatėme pilį iš kartono dėžių (People's Tower), aplinkosaugai skirtame projekte surengėme pasirodymą be elektros, integravome į renginius virtualią realybę, siekėme pačių įvairiausių rekordų..
Ilgiausias mūsų projektas “Žaliosios europiečių atostogos” truko net šešiolika dienų, o didžiausiame organizuotame labdaros projekte dalyvavo daugiau nei 10.000 žmonių.
Kas renginyje svarbiausia?
Viskas svarbu. Rimtai. Ir tema, ir detalės; ir vaišės, ir vieta; ir pramogos ir veikla... Jei nors vienas elementas netinkamas ar nekokybiškas, nukentės visas renginys. Būtent todėl į renginį mes žiūrime sistemiškai. Svarbu, kad visi elementai derėtų, stiprintų vienas kitą. Toks pažiūris padeda mums organizuoti iš tiesų efektingus renginius.
Kokios savybės svarbiausios renginių organizatoriui?
Renginių organizavime dirba įvairių sričių specialistai. Projektų vadovui, pavyzdžiui svarbu mokėti “pajungti” darbui kitus žmones, įkvėpti juos, kontroliuoti ir motyvuoti.
Kūrybininkui būtina mokėti atpažinti tinkamą idėją. Sakoma: “Nėra nieko galingesnio už idėją, kuriai atėjo laikas”. Kūrybiškumo mes nestokojame, tad svarbu pajusti, kokiai idėjai laikas jau pribrendo.
Koks yra “Geros pramogos” stilius?
Oranžinis: optimistiškas, intelektualus, originalus. Net jei renginys formalus ir jame dalyvauja tūkstančiai žmonių, visiems turi būti jauku, lyg šeimos vakarėlyje. Savo renginiuose deriname meną ir naujausius mokslo bei technikos pasiekimus.
Mes mėgstame pokštus, siurprizus, netikėtus sprendimus. Pavyzdžiui: kodėl vietoje kavos pertraukėlės nepateikus ledų... Kaip jums patiktų jei sutikimo gėrimus svečiams dalintų ne padavėjai, o valdybos nariai; jei sakyti sveikinimo kalbos vadovas nusileistų parašiutu?
Ko reikia geram renginiui?
Įkvepiančios idėjos ir iki smulkmenų apgalvotų detalių. Tačiau svarbiausia, kad renginys būtų unikalus, sukurtas konkrečiam klientui, atspindėtų jį, jo viziją. Mums “Geroje pramogoje” tai atrodo svarbu, nes patys siekiame būti autentiški. Nors pasaulis kupinas įkvepiančių idėjų, patys nuostabiausi dalykai slypi viduje.
Kodėl “Geros pramogos” pavadinimas yra “Gera pramoga”?
Nes darbas mums – PRAMOGA. GERA PRAMOGA.